1500 kronor fattigare, på förhand...

Jag säger bara EN sak, jag har världens bästaste vänner!
Inte minst Louise! (Tusen tack, ska du ha, hjärtat <3 )
Och älskade Karl, som lät mig sova och deppa av mig hos honom. <3

Igår var det lyckat, fram tills att jag började snusa och åka taxi - at the same time.
Jag kräktes i taxin, och fick en fläskig räkning hemskickad till mig, eftersom att jag råkade lägga mina 1500 kronor, som jag för övrigt "alltid" bär med mig.
Som det heter; "Inte utan mina 1500"

Nej, men seriöst. Vem kunde tro att det var så dyrt med taxi- tvätt?
--> Nu har jag tagit lärdom av detta, i alla fall. Ett dyrt misstag. Får bara hoppas att vederbörande i taxin ändå hade en fortsatt trevlig kväll, trots allt.

Positiva sidan av dagen är att jag har lånat en massa höjdare-filmer av pappa. Eller ja.. jag vet i och för sig inte om det är några höjdare- filmer, eftersom att jag aldrig har sett hälften av dem ens.
Men we will see.

Ska sätta igång en film till nu snart, och virka lite. Mysepyse.
Sen blir det till att lägga sig med tiden ikväll. För imorgon kl.07.00 börjar jag på mitt nya jobb.
Är man vuxen nu, då?

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll/natt.... pick a boo..

//Emma P signar ut - slut!



Kommentarer
Postat av: Jungle

Om du vill kan du få väcka mig imorgon när du har rast :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback