Lördag - och jag är olaglig

Jag har alltid haft en mycket speciell regel; "Plugga ALDRIG NÅGONSIN, UNDER NÅGRA OMSTÄNDIGHETER, på en lördag...."

Titta vad jag just har gjort.
Fyyyyy på mig!

Men det är skönt om man snart kan bli klar med det här möget.
Ska bli helt klar med rapporten nu i helgen, så jag kan sitta kvar efter skolan på Tisdag och finslipa. Lägga in fotnoter och såntdär. Jag har inga vidare bra finesser i den här datorn egentligen. Inte när det kommer till skolarbeten, åt minstonde.  I och med att jag har WordPad och inte Word.

Men men.  Det får lösa sig ändå - t.ex. genom att åka till skolan och rätta till stavfelen, lägga in fotnoter, och sådant.

Nu känner jag mig så GRYMT ofräsch igen. Det gör man alltid efter man har pluggat och sedan sovit en stund.
Så nu ska jag gå och fixa till mig.

Ta en dusch.
Lägga på lite fräscht sminkt.
Föna - Platta håret..

Man kanske skulle ta och gå ut ikväll? =P

Någon som är sugen?

Puss.

//Ilsa


Kommentarer
Postat av: Robin

Hmm, jagska tyvärr till Hbg ikväll, och jag kör, men som sagt nästa vecka gumms ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback