Godermorgon

Sitter här borta på bildinstitutionen igen.
Ska måla en av de sju dödssynderna. Jag ligger efter lite i mitt arbete, om jag ska vara ärlig..Så jag borde egentligen sätta igång nu.
Men jag ägnar mig några fåtal minuter åt min kära blogg först och främst.

Idag är det bara plugg som gäller, ser det ut som i alla fall.
Ska fortsätta med min projektrapport.  Vill gärna ha den klar - kan säga att det kommer ta den tid det tar...

Träffade Calin på bussen imorse. Har varken sett eller snackat med henne på hur länge som helst.
För länge..  var riktigt skönt att prata med henne idag. Det var precis vad jag behövde för att piggna till och få lite mer motivation för dagen!

Caroline Santesson - Ett riktigt glädjenystan!! =)

>Jaha, nähä.. om man kanske skulle ta och sätta igång och måla lite!

Have it - own it!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ska du med på vattenjympa ikväll ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback