Free time/ Freetime

Jag fattar inte detta.
jag har ingenting å göra i skolan.
Hur skumt som helst...

Det är nu när projektarbetet är inlämnat och sådär.

Mjaaja.. jag antar att det är nu man ska leva =)

Sitter och lyssar på lite skön musik just nu. Riktigt hyvens!

Imorgon ska jag jobba efter skolan. Gott med litta mera kosing nu innan studenten =)

På fredag är det, som tidigare nämnt, dags för klassfest. Problemet är bara att klassen inte verkar vilja dyka upp nu helt plötlsigt. Inte mer än tredjedelen i alla fall.
Så nu struntar jag i vilket, och ger järnet själv på fredag, med mina tillgivna vänner, som alltid går att lita på!

Nä. Nu ska jag fortsätta med mitt hårda slappande!

PUSS!!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

Jag och julia är fett påde ;) haha

Postat av: Robin

Men Emma, så har alla det efter det att projektarbetet är inlämnat, nu är det bara festa som gäller ;P
Och Lill-Erik är en liten kille i laget :P

2008-04-23 @ 22:06:28
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback