Dukes of Hazzard

Jag har varit mycket duktig idag.
Har städat mitt rum. Det är superfräsht nu!
- Citrondoft!

Sen fick jag ett ryck och satt och skrev 4 konstanta timmar på min projektrapport. SÅ nu har jag verkligen kommit igång.
Den jobbigaste biten är gjord, känns det som - att komma igång ordentligt.
Ska jobba med projektet hela veckan, är det tänkt.
Sedan har man ju grejer utöver det i andra ämnen och så. Men det kommer bli tip top!

Sedan har jag då putsat fönser här hemma. Kom precis in - kan säga att det var INTE lätt att putsa när det var mörkt ute. Dessutom var det kallt. Vattnet kylde ner mig en aning.

Men så kom jag in i värmen. Och nu sitter jag här och skriver =)
Duktigt duktigt!

Imorgon är ingen direkt jobbig skoldag.
Har bildlektion mellan 09.20 - 11.20

Sen tar man bara 13.05 bussen hem. Antagligen.
Eller 12an klockan 12.02.
Man skulle ju kunna gå från Nöttebackar. Mja. Bara det är fint väder, så. =)

Kl. 21.00 ikväll är jag i alla fall framför TV.n och kollar Dukes Of Hazzard. har blivit rekomenderad att se den =)

mm.
Det var nog hyfsat alles.-

Have it!

//Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback