Danske Danske in my Heart!

Till en början skulle jag bara vilja säga: ENORMT GRATTIS, RÖGLE!!! FY FAN VA GOTT!!!

Sen en andra grej är ju att det är fredag idag =)
Fredag, och jag mår bra!.
Riktigt bra!
Skulle lätt kunna festa ikväll, men tack vare en viss projektrapport, sm jag är helt radarstyrd av för tillfället, så blir det ingenting med det.
Men NÄSTA helg däremot. Då sören in i det vad det skall partajas! =D *wohoow*
För då ska projektmöget lämnas in!

Ojojojojj!!

Gick bra idag i skolan.
Inga konstigheter.

Ikväll ska jag kolla film med Mattsen och Jonatan. Myyyys =)
Behöver träffa mina vänner lite nu.
Steve ska antagligen också komma. =)
I hope so!!

Nästa vecka händer det en hel del.
Projektet ska in.
Studentmössorna kommer *wiiiiiiiie*
Studiedag på Onsdag - tack och lov. Det behövs!


Med hopp om en fortsatt trevlig fredagskväll!
Puss.
//Emma


Kommentarer
Postat av: Robin

Jag bokar in mig för att festa med dig gumms :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback