Skärpning!

Nu jääääävlar i det ska jag inte ta mer skit.
De so känner sig träffade. Grattulerar.  Kanske ni har NÅGONTING innan för pannbenen trotts allt?! Eller?!
Jag tänker kämpa på, som om det gällde min älskades liv. Jag tänker köra mitt eget race, som om jag var den enda på jorden. jag tänker låtsas att det bara är jag.  Ingen annan. Bara jag.

Så!

På Fredag är det myselimyspys hemma hos Josse. Ostbricka och vin. Mmmm mMM!
Känner att jag behöver träffa mina gamla umgängen lite grand. Det är så skänt. Det är människor som man alltid, i alla fall, alltid kan förlita sig på. Aldrig att de har svikit mig. Never!  
Så in i grymminges fina väninnor jag har. Ni betyder väldigt mycket i mitt liv. Faktiskt. Utan att överdriva. Ni gör så att man orkar stå på benen, när man håller på att falla ihop i en hög. Ni drar och sliter. Men det är värt mödan, ska jag säga er. För en vacker dag får ni igen allt vackert ni någonsin gjort mot andra människor.   Jag vet att det är mycket fint ni har gjort genom era liv. Inte bara för mig, utan även för er själva, så som för andra.
Ni är guld värda!

Just nu sitter jag och väntar på att Lollo ska dyka upp =) Hon är på ingång, för att vi ska arbeta med Historia. Det ska nog bli bra... Tsarfamiljen Romanoff från 1900-talets Ryssland. oooh, så retro  =) hihi.

För övrigt : Jag Älskar Jonatan allra mest av allt. Jag erkänner det för mig själv. Jag lyssnar till mitt hjärta, och det säger; "Stanna med honom för evigt. Ni gör varandra lyckliga. Ni är som skapta för varandra...Ni dras till varandra på ett ovanligt, men väldigt bra sätt. Ni helar varandra. Ni tar hand om varandra. Nu kommer alltid att vara varandra trogna."

For this time.
Over and Out.!
//Emms.

Ps.

"Work like you don't need the money.
     Love like you never been hurt.
    Dance like nobody's watching."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback