sista dagen på jullovet..

Det har varit ett mysigt, givande och härligt lov. Mycket välförtjänt o.s.v..
I denna stund kommer jag direkt från TV-soffan, där ag har tillbringat hela min förmiddag - jätteskönt och behagligt! Har kollat på 3 filmer i rad, sovit igenom den mellersta - men det behövdes nog =)
Ska sart återvända till TV-n igen, men först bara en liten paus framför min tillgivna dator-manick!

Igår piercade Emelie sin navel - jätteduktigt var hon =) Nu är hon "en i gänget", som Ida sa =) Weeej. Haha. Visst, visst, if that's the way you'd like to call it - it's okay with me =)
Jag köpte en liten "blupp" till min med en liten lila, glittrande sten på. Mycket vacker. (flinar med lite halvasrkasm).
Nåja. Lovet har, som sagt, varit strålande. Alla käslor har varit inblandade. Alla olika sorters dagar har också varit iblandade - med det menar jag Soliga dagar, regniga dagar, glada dagar, dystra dagar - ja, alla möjliga sorters...

En god fortsättning på det nya året, önskar jag er!
2007 ska bli ett fantastisk år;
*Sista terminen i 2:an.
*Ska resa utomlands (längre än till Danmark, alltså)
*Ska åka FLYGPLAN för första gången i mitt liv =) Jippi.
*Får hoppas att jag kan få love att börja övningsköra också, kanske :P
*Ska börja mitt sista år på Gymnasiet.
*Ska ha en underbar sommar med potatisplock! En Äkta Bjärehalvöisk sommar! Mums!
*Ska fylla 18, så småningom!
..
and more to come!

That's all, folks!
Over and Out!
//Emms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback