Måndag

Vaknade med tiden i morse, men gick däremot inte upp med tiden. Istället låg jag kvar i sängen hos Jonatan oc höll om honom lite extra. Det kändes bra. Ville inte gå upp egentligen, men som gymnasiumelev har man på något sätt ändå skolplikt. Mitt sunda förnuft drog mig verkligen ur sängen med en enorm kraft!
Igår fyllde Jonatan 18 år. Celebration! Det var härligt. Han såg nöjd och lycklig ut. Hoppas att det var så han kände sig, min älskling.

Dagen har gått relativt fort idag; Det är så - veckorna går snabbt. Swisch, så är det snart sportlov!

Efter skolan, så besöte jag piercaren. Det var nödvändigt. han kokade ut allt skit ur naveln, med jälp av någon typ av väte-blablablaa... vad det nu vad. Dessutom var det helt smärtfritt. Mycket smidigt och behagligt.  Men p.g.a. dagens kurering, så var det minsann bäst att stå över träningen idag, så därför hoppade jag av 3 hållplatser innan det jag brukar hoppa av på  - så jag fick en 20 minuters promenad. Det kändes ganska lagom - sedan en 150 situps på det, så fick jag en liten dos med träning åtminstonde.

Karl är uppe i Sälen. Hoppas att han har det bra. Han älskar allt vad som har med snö att göra. SÅ det är ju roligt för honom, det!

Nu är dagens middag redo för att ätas!

So long!!
Over and out!
//Emms!


Kommentarer
Postat av: Mary

Gumman, vi måste umgås snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback