influensa...

Två dygn har nu snart passerat, sedan influensan bröt ut. Förhoppningsvis går det över, så att jag kan gå till skolan (helst redan imorgon).

Idag Bokades resan till Bulgarien!!
Vi åker 7/8 - kommer hem 14/8
Så NIIIIIIIICE! Jag längtar redan =D hihiih!
Mja, så nu blir det till att jobba regält mycket. Det är bra! Aktivera sig med saker hela tiden, medans man är ung, sen när man blir gammal, kan man slå sig till ro och njuta av livet på ett lugnare plan! =)

Pratade med mormor idag på telefon! Älskar min mormor! Hon ger mig livskraft. Hon är en outstanding person!
Kej. det plingade på dörren *går och kollar*   -  Kompis till lillebror!

Hmm.. vad mer...
Imorgon skall det redigeras film (förhoppningsvis) MÅÅÅÅÅÅSTE bli frisk!
Party på fredag också, ju  ; )   Well, the dogs like it, but the neighbours don't!!!


Over and Out!!
/Emms

Ps. Vill tillägna detta inlägg till min väninna, Marie!

Kommentarer
Postat av: Mary

Aw, gumman.
Du värmer mitt hjärta.

2006-11-14 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback