Typiskt

Här tar man sig äntligen i kragen och kommer igång med bloggen igen - så bara kastar sig Influensan över en, utan någon som helst förvarning.
Sjyst!!

Nu är jag i alla fall på bättringsvägen. Känner mig mycket piggare idag, än vad jag gjort på en vecka.
Jag tänker låta kroppen få ta sin tid att återhämta sig ordentligt. För sedan, framöver, så ser det väldigt hektiskt ut, som det alltid gör veckorna innan Jul och Nyår.

Ungefär såhär ser det ut:

Fredag 26/11:  Släktkalas i Höganäs!
Lördag 27/11: Julklappsshopping hela dagen på Gekås/Ullared.

Fredag 3/12: Firmafest i Helsingborg!
Lördag 4/12: Tjejkväll i Ängelholm.

Måndag 6/12: Ska till Frisören.
Fredag 10/12: Besked från Antagningen.
Lördag 11/12: Julstök hos Emelie och Tony.

Onsdag 15/12: Jag och Mamma ska till tatueraren

Torsdag 23/12: Pappa
Fredag 24/12: Mamma
Lördag 25/12: Karl

Fredag 31/12 - behöver jag säga något? =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback