Det var ju värst...(eller "Hej, Det var inte igår!" )

Jag är ju rolig, jag. Här utlovar man en ny-premiär. Det gick ju bra. Hehe.

Aja. Hur som helst, så går det inte att göra så mycket åt just nu, ändå.
Det går bara att blicka framåt.
Det är precis vad jag har ägnat mig åt, för den delen.
Jag har ägnat mig en himlans massa tid med att jobba med mig själv. Det går hur bra som helst :)
Tänk - när jag började skriva den här bloggen, så kunde jag knappt stå ut med mig själv. Jag hade ingen självkänsla, what so ever.

Men i dagsläget kan jag faktiskt, i ärlighetens namn, säga att jag är väldigt stolt över att vara jag :)

Mycket har, som sagt, hänt de senaste månaderna. Jag kommer att komma mer in på det - jag lovar.
Det viktiga är nu är att ta en liten bit åt gången, så ni verkligen hänger med på vad det är som händer i mitt liv, ( och runtomkring också).

På återseende, mina vänner <3



Kommentarer
Postat av: Gabbi

yäj. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback