Dag 03 - Mina föräldrar

Jag har inga bilder att bjuda på här, dess värre.
Men för att beskriva.

Pappa: Är en utåtriktad, glad och mycket trevlig människa, som gärna bjuder på sig själv. (Antar att jag har ärvt det från honom). =)
Han brinner för sportfiske, och har lyckats slå många av rekorden här i hemmatrakterna. Jag har haft turen att få vara med och uppleva allt från pimpelfiske (någonstans, minns inte vart) till flugfiske i Lagan.
Pappa är egenföretagande, som säljkonsult. 
Han är solbränd året runt (han solar inte solarie). Tack gode gud, så har jag ärvt hans härliga pigment =D


Mamma: Är det fräschaste 40+ :aren jag någonsin skådat. (Nej, det är inget fjäsk).
Hon är en öppen, driftig och framför allt grymt positiv personlighet. (De egenskaperna har jag ärvt från henne :P )
Mamma har även en tendens att bli lite rastlös, så hon har oftast flera projekt på gång och igång - samtidigt!
Inte att förglömma: Mamma har, numera, två älsklingar ute i sitt garage - "Black Widow" och "The Black Pearl".
Det är inga chippindale-karlar - Nej, det är hennes Honda, Motorcykel och den alldeles nya Toyotan jag talar om här.
Mamma är min Mor, syster och bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback