Dag 02 - Min första kärlek

Herregud vad svårt.
Då börjar jag ju genast tänka tillbaka på Mellanstadie-perioden.
Fast då vart det ju inga kärleksförhållande på "riktigt", kan jag väll tycka - För då kunde man ju ha 3 påbörjade och 2 andra avslutade förhållanden under en och samma dag.

Nää. Min första riktiga kärlek var en kille som jag hamnade i samma klass som på Högstadiet. Jonatan, heter han.
Som jag slet för att få denna kille att gilla mig lika mycket tillbaka.  Han var mycket tydlig med att han tyckte att det vi hade var, och skulle förbli vänskap.

Ni tror väll inte att jag gav upp så lätt?
- Nej!
Efter ett helt års slit, så fick jag äntligen mina känslor besvarade.
Den kärleken höll sig varm i mer eller mindre 5 år.

- Det var mina första, Stora kärlek...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Aw, saknar dig emma :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback