Bon Voyage

Det är bara minuter sedan jag vinkade av Mamma.
Hon åkte precis iväg med nordligare breddgrader på sin efterlängtade MC-semester. Så nu är jag, tillsammans med vänner, husvakt i ett par veckor.
Jag tyckte först att det skulle vara skönt att få vara ensam hemma, men nu känns det faktiskt väldigt tomt, om jag ska vara ärlig - jag får hoppas att det är övergående.

Snart så ska jag in till stan med Frida och luncha lite. Det var sålängesen jag träffade henne nu, så det gäller att passa på medans tillfälle bjuds =)

För övrigt är det en helt ljuvlig dag idag, med tanke på vädret. Solen skiner stolt över en klarblå himmel. - Jag hoppas att det håller i sig i veckan, nu när jag ska få besök från Täby.

Vi hörs av!


Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Det känns ju skönt att man är liiiite efterlängtad iaf=))

Fin din blogg är gumman!Kul att du är igång igen=))

Puss o kram!!

2010-07-27 @ 06:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback