Jo, jag lever faktiskt

Det var ett tagsedan jag yttrade mig här nu. Kan ju bara säga att skolan är väldigt rolig, vilket leder till att jag ger den mycket, mycket tid. Det är så jag vill ha det, också. För man vill ju lära sig så mycket det bara går! Med andra ord; Jag stormtrivs på Turism & Resor- utbildningen. Den är mycket bättre, än vad jag hade kunnat tänka mig. Väldigt gott betyg, må jag säga! Nu ska jag faktiskt bara bädda ner mig själv, för att jag har varit och tränat ikväll. Känner att det är precis vad min kropp vill ha just nu. Så mycket vila, som möjligt kan. Men vi hörs ju, från och till; och jag lovar ju, såklart, att hålla er alla uppdaterade om hur det går med utbildningen och de andra i mitt liv! Läget just nu är; Helt sjukt bra! =) Kramkram. //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback