Giltig frånvaro

Hej Allesammans!

Nu har det varit en period med "mycket" igen.
Det är nämligen så att jag har kommit in på Utbildningen, som jag drömt om.

Jag ska flytta till Umeå om ungefär 1 Månad (!!?!!)

Snacka om att livet kan ta drastiska vändningar - eller rättare sagt - ta ën väldig fart framåt :)

Jag är mycket nervös nu, och känner att jag måste smälta det här.
Det känns så Bitterljuvt att flytta hemifrån - men samtidigt så börjar det bli dags nu...
Dock är de gamla "hjulspåren" väldigt trygga att köra i...

På återseende, när jag är tillbaks på jorden igen.



Ps. Om Ni har något bra pepp, eller några kloka ord att dela med er av,
så är det deffenitivt Nu jag behöver dem!


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag finns här det vet du! Och det kommer bli jätte bra! Jag har ju klarat mig! :P Förhoppningsvis är det liknande program så kan jag hjälpa dig om det är något du undrar över! Jag förstår känslan, kände lika dant i somras! :)



Grattis grattis och grattis! Du kommer inte att ångra dig!



Puss och Krammmm

Postat av: filippa

Åh vad roligt för dig Emmsi! Blir så glad för din skull! Och jag vet att du kommer att klara dig galant där uppe, med din utstrålning och öppenhet kommer du lätt att få massvis med nya kontakter! :) You go girl!

2010-12-09 @ 21:24:31
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback