Dag 08 - Ett ögonblick

2008/2009 - Jag säsongsjobbade i Sälen i en Våffelstuga.
Åkte upp dit. Kände ingen som jobbade där, hade aldrig åkt skidor.

Vilka förutsättningar!

- Mitt ögonblick är: Första gången jag åkte skidor.
Det var kallt, isigt i backen, och jag kunde inte svänga - Så jag åkte störtlopp ner för en kort, röd pist. Ramlade halvvägs ner för pisten och kasade ner på ryggen.
Jag hade fina riv- och blåmärken sen, kan ni tro :)

När jag kasat hela vägen ner för backen, så kom mina kompisar farandes (ett ganska bra tag efter).
En av dem utbrast " FY FAAN VA´DE DÄR GICK! - DU BARA FÖRSVANN!"´

- Jag kommer ALDRIG glömma det ögonblicket!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag skulle gissa att du inte glömmer hur bra det gick för oss när vi låg och rullade runt i backarna heller ^^ hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback