Jag blir så trött

Det gick snabbt och smärtfritt hos doktorn i Halmstad i förmiddags.

Dock visade det sig att jag har ett ledband som har gått av... för 7 årsedan.
Hej hopp, konstigt att jag har haft så lätt för att få ont när jag tränar, då?
- Och min Idrottlärare som sa till mig för 7 årsedan att "Lugna nu ner dig, du överreagerar nog mest nu, det här behöver inte lindas..."

Doktorn tittade förskräckt på mig idag, och sa att en operation eventuellt var nödvändigt.
Det första jag ska göra nu, är att gå och få hjälp hos en sjukgymnast, eftersom att det kan hjälpa mig väldigt mycket att bygga upp ett gott stöd.

Så nu hoppas jag att det ska räcka med min viljestyrka och sjukgymnastens övningar. För någon operation vill jag helst slippa. Så nu håller jag tummarna för det! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback