Emmas Night Cab.

Har precis kommit hem från en hel kvälls glidande i bilen, Känner verkligen att ögonen stramar efter att få vara stängda.
Just när jag bestämt mig för att gå och lägga mig, så ringer ju givetvis telefonen.
Broren och 2 vänner sitter fast i stan, och vill bli hämtade vid 2- tiden-
Jahoopp. Det var den sömnen, det.

Så nu sitter jag och käkar Marabou- choklad nu för glatta livet, i eftersträvan om en riktig sockerkick.

Sen ska det sovas ut, vill jag lova - allt eftersom att jag inte sovit mer än 4 timmar de senaste dygnen.
INTE Okej!

Förresten--- ni kan väl höra av er om det händer något skoj imorgon?

Pussokram.
EmmaP

Kommentarer
Postat av: Jungle

Party såklart, vi ska ha möte hemma hos din bror angående korpabollen, varför vet jag inte :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback