Kära Dagbok...

Hejsan, Hello!

Nu har det gått en hel helg.
Jag har spenderat min återhämtningshelg hemma hos Karl, som har tagit mer än väl hand om mig.
Nu känner jag att jag verkligen är på god väg tillbaka på fötterna igen, vilket är bra, eftersom att jag fyller år på Torsdag.

På torsdag kommer släkten och firar mig, Men på fredag är det fest hos mig!!!!
Tanken är att hela tillställningen kör igång redan kl.18.30.
Med någon typ av tema, som jag får återkomma med, allt eftersom att jag fortfarande inte har bestämt mig, shame on me!
Men kom ihåg. På Fredag kl.18.30 är det födelsedagsfest i Party-Villan!

För övrigt så får jag damp på Grevies skitungar!
När jag kom hema idag, vilket var för bara någon timmesedan, så möttes jag av ett helt hav av skor i hallen.
Sen hörde jag en massa pubertets-rubbade röster. Då förstod jag att de var de nya 7,e klassarna, som hade någon träff här hemma hos oss.
På ovanvåningen, närmare bestämt-
Det var ett jäkla oväsen, i alla fall.
Men det var inte förän jag hörde att familjens stackars lilla knähund var inblandad, som jag inte kunde låta bli att lyssna på vad det var de sysselsatte sig med.

Då hörde jag hur en liten skitunge bara utbrister "Calle, Vi leker knulla hunden - Så får vi se vems kuk som passar in bäst..."
Och jag bara "HELL NO!" - Sånt snack måste jag sätta P för.
Så jag gick upp, eller snarare rusade upp till ovanvåningen och började dampa loss på skitungarna där uppe..

Nu vet ju jag, lika mycket som ni, hur mycket allvar det var i de där små-kidsens snack lika mycket som jag. Nothing seriously, at all!
Men jag kan ändå inte hjälpa mig själv, att jag blir rosenrasande. Jag fattar mig inte på vokabulären! Så är det bara!
Inget sånt snack i detta hus, säger mamma Emma. ALDRIG!

Den kommande veckan kommer även innehålla ett väla-besök, som det ser ut i dagsläget. Men jag inväntar speciella svar, innan jag gör något förhastat.
Hoppas på det bästa.

Nu ska jag sätta mig och virka, och drömma om min älskling <3


Checking out!




Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

Emmsan är man välkommen på 19 års kalaset? :D

Postat av: Jungle

Ohh väla. Jag är på :P

2008-09-15 @ 11:57:33
URL: http://rubbejungel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback