(HJäääääsp) Go' Morron!

Nyvaken.

Igår var en bra dag,¨
Jag tog det riktigt lugnt på förmiddagen. <Sen bestämde jag mig för att följa med Josse till stan, eftersom att hon hade ett ärende där, vilket jag i och för sig också hade. Kanon!
Så det blev både nytta med nöje! =)

Min flytt närmar sig med stormsteg. På Söndag är det exakt fem veckor kvar tills det att jag flyttar!
Veckan innan kommer att handla om att samla utrustning, om jag känner mig själv rätt.

Jag hoppas verkligen att ni kommer och hälsar på mig.
Sen hoppas jag att där är bra internet möjligheter uppe, så att jag kan upprätthålla bloggen, o.s.v.

I övermorgon kommer Karl hem. Yesssssss!!!
Me so happy!! =D





Kommentarer
Postat av: Jungle

Får nog tyvärr ingen chans att hälsa på dig, eftersom att visstidsanställda inte får semester.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback