Mycket att göra

Kom på att, imorgon ska jag ju ändå hinna med en hel del.
Helst;
Packa lite till, Säga Hej och Hejdå till Heberleins-personalen, och önska en God Jul, Fixa Karls julklapp, Fika Med Marie och hälsa på hemma hos Cajsa, Äta Tacos med familjen, Kolla film med Familjen, packa ännu lite till, skriva ut min bussbiljett o.s.v.

Jag blir lite småstressad av att se allt det här, men va tusan. Face the fact. Jag har ju faktiskt 24 timmar att utnyttja varje dygn.

På Fredag så ska jag och mamma umgås lite. Sen ska jag ta tåget till Helsingborg kl.15.45.
Där ska jag ta en fika med Svenskaklasskorts ynglingar. Sen ska vi gå gemensamt till Julfesten.
Det ska bli nice.

Sen pågår den julfesten till kl.02.00.
Kommer lagom hem till att lussevakor är slut. Hehe =)
Undrar om det kommer vara livat i stan då någongång vid halv tre tiden en lussevaka-natt :P
Oh yeaaah!

Nåja. Nu ska jag nog försöka lägga mig, tänkte jag.
Eller.. ja.. i alla fall sitta i sängen och kolla lite film.... ,kanske virka lite?!
Måste lära mig att koppla av, men det är lite svårt nu.
Mina nerver spelar mig ett spratt!!

Until next time...

XOXO

EmmaP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback