Lätt illamående.

Jag sitter just för tillfället med hårfärg i hårbottnen- håller på att fixa min utväxt..
Man vill ju se fräsch ut nu när man ska ge sig iväg.

Idag har jag åstadkommit en hel del med min packning, men änsålänge så har jag den jobbiga delen kvar - Nämligen alla kläder som ska med.
Jag har för tillfället packat; Underkläder, handdukar, påslakan, filt, badkläder, träningskläder, underställ, strumor i olika former och skor till lite allt möjligt..

Kvar har jag alltså; Det mesta.
Jag ska ha kläder; Varma kläder, fina kläder, skidkläder, Jobbekläder.
Jag ska ha med mig allt mitt smink, hårgrejer, smycken, annat krimskrams...
Datorn ska med,... hmm.. Mja... ni fattar ju själva. Det är en hel del kvar att göra. Men det känns som att det är lite för tidigt att börja packa med kläder.
Fast det är klart... jag får väll göra ett urval, så jag har något att ha på mig de kommande dagarna tills jag åker.

Ousch.. Det är lite meckigt att planera packning.
Mjaaja.
Det är bara att behålla lugnet - vilket jag inte kan så bra...

Men håret blir bra, i alla fall. ; P

Igår var jag i stan, skullem köpa julklapp till Karl, Men just det jag skulle köpa fanns inte. Så typiskt. Nu måste jag tänka om istället.
Men jag tror jag kanske vet vad jag skulle kunna ge honom istället. Men av sekretesskäl, så tänker jag inte avslöja det här i bloggen, eftersom att jag råkar veta att han är en flitig läsare. =P

Idag ska jag dessutom till Tandhygienisten. Jag är rädd för tandläkare. Jag förknippar det bara med smärta och kritik.
Nåja.
Det kommer säkert att gå bra.

Nu ska jag gå och borsta mina tänder.

Ciao.

EmmaP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback