I Said; I'm ready to Party - Yeah!

Jaha ja. Då var det Fredag igen.
Det känns faktiskt lite sjukt.
Om 9 dagar åker jag.

Om sanningen ska fram, så hade jag aktiskt grava sömnproblem inatt. Det är ingen överdrift om jag säger att jag låg i sängen och bara glodde upp i taket i 2½ timme, innan jag kom till ro för att somna.
Man tänker på så mycket, när det närmar sig något nytt och spännande.
Hur det kommer att bli, om man kommer trivas, o.s.v.
Åter igen, så känns det helt rätt fortfarande. Så jag tror minsann att det är det också =)

Ikväll är det en rolig kväll. Johannes ska firas, för att han fyllde 20 år igår.
Det är ju något speciellt med att fylla, man lämnar den tuffa tonåren, som man gått och dragit omkring i 6 hela, händelserika år.

Jag tror faktiskt att tonåren är bland den mest omvälvande tiden vi har i våra liv.
Tänk ändå; Man ändras ju hur mycket som helst.   Både på det fysiska planet, men inte minst det mentala.
Man tar ställning för livet på ett helt annat sätt. Man förberreds på riktigt inför sin livs längsta resa. Man ska kunna klara sig själv och bilda egen familj.
Allt detta händer inom dessa sex tonåren. Det är en freakin' testperiod, för vad som komma skall!

Men ikväll ska Johannes firas Ordentligt! ;)
Det kommer bli fett skoj. Och det ser vi alla fram emot.


Men imorgon däremot. Det är då THE REAL THING sker ;)
See ya guys Tomorrow =)

XOXO

EmmaP

Kommentarer
Postat av: Yngve

13, 14, 15, 16, 17, 18, 19....

Om en gammal herre som jag själv inte misstar mig, så är det väl sju tonårs-år?

Kan den unga damen inte räkna matte?

2008-12-05 @ 20:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback