Haallilåja!

Sitter här i skolan.. gör inte så mycket...
Det är ganska segt med Historia... just nu, i alla fall  = /
hmm. dessutoom är det Måndag... DESSUTOM vill jag hem och soooova, eller åtminstinde bara hem =P
Ehhhmm.. mjahaaaajaaajajjaaa.a..
har haft en bra, trevlig och skojig helg. har hänt mycket ändå.
igår var jag och Jonatan ute på en timmes promenad. Myspyyys =) Himla härligt väder med, ju. Också den där friska vårluften. Aaah =)
I lördags fyllde Nisse 50! Var där och firade honom. Jättetrevligt, var det minsann o da'...

Nu i veckan har jag ingenting planerat hitintills.. får väll se hur det blir framåt här...


Over and out.

//Emms

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Du är utmanad ! Kolla min blogg för mer info : )

Postat av: Mary

Du bröjar skärpa dig med bloggandet, du göra mig mocket glad :)

2007-03-18 @ 19:34:24
URL: http://maryj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback