Jag kom hem levandes

Igår vart jag på Gekås med mina underbara vänner; Emelie och Tony.
Uppe med tuppen var vi - och tur var väll det?

Väl framme, så flöt det på ganska bra. Vi behövde inte köa för att få komma in i varuhuset, det tog inte särskilt lång till att komma fram till kassan (5 minuter, på sin höjd).

I och med detta flyt, så var vi klara för att åka hem redan innan lunch.
- Väl ute ut varuhuset möttes vi av världens folkvimmel.
Det delades ut stämplar vid utgången, för att man inte skulle behöva ställa sig i den, mycket snabbt formerade, kön så ringlade sig runt kvarteret utanför.

Bilarna yrade runt mycket otåligt på den jättelika parkeringen. Folk var som blodtörstiga vargar efter att få en egen kundvagn.

Tänk att vi kunde få ett sånt flyt igår!

Dess värre, så kan jag inte dela med mig av mina inköp, eftersom att det var enbart julklappar =)
Det får förbli en hemlis.
Jag kan dock berätta för er att jag är väldigt nöjd, i alla fall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback