Me so tired

Tjuupp tjupp!

Det har varit lite tråkigt på bloggen den senaste tiden -- rent bildmässigt.
Men detta beror på att det krånglar med att ladda in bilder på den nya datorn.
Det är inte datorn i sig, utan mobiltelefonen jag tar bilderna med.

På grund av detta har det varit lite torrt på bilder de senaste dagarna, som ni kanske har märkt.
Men jag jobbar på problemet fortfarande, så förhoppningsvis ska jag väll få lägga upp lite nytt snart.

Var på väla igår och shoppade lite med Älskling.

Jag köpte en grå mysig zip-hood, röd scarf, vitt tight linne, och ett par nya blingisar till öronen.

Perfa.

Imorgon fyller jag år.
Det är alltid lite magi med att fylla år.
Man känner sig lite speciell då och sånt..

Jag tänkte bjuda på kladdkaka imorgon på jobbet. Hoppas att de uppskattas.



Nu ska jag röja undan på rummet, sen ta en powernap.
Är fruktansvärt trött.
Det är viktigt att man får vila ut sig nu ordentligen tills på fredag.

Nu får ni ha en fortsatt trevlig afton, för nu måste jag göra lite nytta, känner jag.
Ska ju baka ikväll med, och allt...
huh.


Over n' Out

//EmmaP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback