Sitter här och väntar..

Vet egentligen inte vad jag väntar på.. Kanske lite allt möjligt.
Mest att tiden ska gå, skulle jag tro.
Jag vill att det ska bli helg, så att jag kan få tänka på annat. Det är så jobbigt mitt i veckorna nu när man bara sitter framför datorn på jobbet. Man får så väldigt mycket tid att tänka. Ja, ni kan ju gissa vad jag tänker på? Karl, såklart.
Min Älskling.
Som jag längtar efter honom - redan.
Men det här kommer bli bra. Bara det blir helg snart, så jag kan mysa med mina vänner och ha det bra.
På lördag ska jag på Halloween fest med Josse. Ska bli kul =)
Vet doch inte riiiktigt vad ska jag klä ut mig till. Men det löser sig.

Jag funderar på att skaffa videoblogg nu när jag ska vara i sälen. Skulle ni uppskatta det, kanske?
Ärligt nu!

En liten bild på min solstråle!


Nu ska jag nog kolla film, eller något sånt trevligt.
Ta hand om er.

Och som min blivande chef skule ha sagt; "Lev Väl!"

//EmmaP


Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

JAAA videoblogg när du är där! Nästan som om du satt här hos mig då ju! :)

Postat av: Julia Barte

Ja gör det :)

2008-11-04 @ 22:13:05
URL: http://juliabarte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback