Ny favoritfilm!

Mamma Mia!

Ska bannemej köpa den!
Jag supportar gärna sveriges stolthet - med nöje.

Jag blev helt lyrisk igår, när jag och kal såg Mamma Mia- filmen. Med konstant gåshud kollade vi filmen tillsammans med ett enormt leende på läpparna!
Filmen får fem av fem Toasters!



Återigen, så har jag haft världens underbaraste helf, med världens underbaraste pojkvän!

jag får återkomma sen, eftersom att jag är på jobbet.

Ska till frisören efter jobbet, sen kommer mer uppdatering!

Pusskramhej!
//EmmaP

Kommentarer
Postat av: Barte.

Jag såg också Mamma mia igår, helt galet bra!

Postat av: Filippas Corner

Äntligen har du och Julia tagit tummen ur röven och sett filmen jag älskat hela sommaren! Mamma har sett den 3 ggr på bio! haha!

2008-10-06 @ 17:45:21
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback