Helg - jaha ja..

Vad tomt det blev, helt plötligt.
Jag kom hem från jobbet idag med det värsta humöret ni kan tänka er. Jag var verkligen HELT off.
Det är bara massa negativt som cirkulerar omrkring i mitt huvud på en eftermiddag som den här. Men jag menar.. Man kommer hem från jobbet.. alla - och då menar jag verkligen ALLA - Är upptagna på något sätt.
Mina polare jobbar, eller ska på fest.
Jag själv är dess värre inte medbjuden på någon fest ikväll. Så jag har inte riktigt någonstans att bli av.
Jag funderade på att åka hem till Karls föräldrar ikväll, för att umgås lite med dem. Men de planerna sprack. Eftersom att jag tänkte att; Om jag nu ska hälsa på dem, så måste jag ju antingen åka hem ,eller gå hem till pappa sen
MEN. Så är pappa i Stockholm hela helgen, helt plötsligt. Så det blev inget med det.
Sen, som sagt, så är alla mina vänner iväg ikväll. Inte minst på fest.
Bläää vad tråkigt det blev här nu.
Jag börjar fan tro att jag är utfryst. Frågan är vad man har gjort för att förtjäna detta... Aja. Nog om det.

Efter ca en timmes negativ attityd här hemma, så bestämde jag mig för att ha den mysigaste, skönaste kvällen, ever.
Så jag beslutar mig helt enkelt för att ta på mig mina llara skönaste kläder.
Köpa salta skruvar, som jag ÄLSKAR!
Och ladda hem en massa bra filmer som jag alltid velat se, men så har det aldrig blivit av. Också kan man ju ta fram virkningen med, om det nu skulle hinnas med.

Tänk vad lite positivt tänkande kan göra. Kanon!:
Plus att; Jag är bara hemma i 6 veckor till. Sen kommer jag inte hem på ett halvår. Så jag vill uppmana vederbörande läsare, och icke läsare att passa på att umgås med mig nu, om ni vet med er att ni kommer sakna mig. För jag vill mer än gärna passa på att umgås med mina älskade vänner. För jag saknar er! Förstå det!
Jag vill inte vara utfryst!  Snälla!
''

Också slutligen.
Idag var det en mycket bra dag på jobbet.
Jag och Josse älskar ju kameran, så vi gjorde en sista (I alla fall för den här gången) Foto-session!

Here It cooomes!:

VI är gryyymma!!!


I flera veckors tid har vi övat för att få till den så kallade "fjortis-posen". Men det känns inte som att vi har fått till den riktigt ändå...


Claudia "Josse", tyckte att jag var så söt på denna bilden.. så den bjuder jag också på. hehe =P


Också lite personlighet på det.. Hah=) Vi har haft väldigt kul i alla fall. Kommer sakna det!

Mjaa.. det var alles, faktiskt.

Nu ska jag sätta mig framför tvn och mysa ner mig lite.
Ha det gött i helgen!!!
PUSS!!

//EmmaP

Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

Åh vad söt du är på bilderna! :D Jag vill umgås med dig MÅNGA gånger innan du åker. Så se till att spara lite tid till mig för jag tror inte att någon saknar dig så mycket som jag gör. <3

Postat av: Gabbi

Vad gör du i morgon kväll? Kolla film och så med oss? Pusss

2008-10-31 @ 23:01:59
URL: http://bellasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback