En arbetssam vecka har passerat

Jag klarade det!
Tennisveckan är nu över!
Jag och mamma var och kollade in en limmo- träff i Boarp.
Sveriges 800 störta näringsidkare hade träff där idag, och ska under kvällens lopp hålla till i Hasses Lada.
Men det bryr ju egentlgen inte jag mig om, för jag har ju annat för mig.

Det har varit en rolig, men tuff, vecka.
Den kommer sent att glömmas.

Snart vill jag prataja med stekar- gänget igen.
Saknar er, mina små honungspuffar! (Mr. Robbie Bubble och Lollan Bengtsson).
Hoppas att vi ses snart, mina små älsklingar!

Nu ska jag göra mig redo för en helkväll i Ängelholm.
Imorgon ska jag på släktträff. Har aldrig fått erfara någo släktträff, så det ska bli skoj =)

Gotta go now!
Bye-bye- then!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Robin

Honungspuffar? Jahaja, vad sött av dig :)



Du, Bahnhof nästa vecka? Hawaiitema, jag ska ha en skjorta och string, vad sägs om det? ;)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback