Mot Väla

Igår var jag och Ida på stranden hela dagen. Vi åkte ner dit vid halv elva- tiden.
Vid fyra, kände vi att solen hade tagit mer än väl.
Eftersom att Ida var så fashinerad över Tasty House (som hon snappade upp när vi var på ICA Maxi härom dagen), så bad hon på sina bara knän om att vi kunde köra dit och köpa lite.
Så det gjorde vi.

Jag passade även på, och använde mina guide-kunskaper och visade runt lite i övriga Ängelholm.
Summa summarum; Shoppingutbudet var inte så bra, tyckte hon. "Men det var ju absolut en supermysig stad!"

Idag är det verkligen inget strandväder.
Vad kan då passa bättre än att guida runt bland de bästa shoppingställena, nu när man har besök?
- Jag tycker i alla fall att det är ett smart drag att åka till Väla, eftersom att Ida är en storstadstös.
(Och vad är då lilla Ängelholm, i jämförelse med Stockholm/Täby)

Nåja.
Nu ska vi bege oss.
Ha en riktigt trevlig dag!
- Det ska vi =D


Kommentarer
Postat av: Karl

Snygg du ärrrrr!!!

2010-08-10 @ 19:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback