Jag har inte galna grissjukan!

Det är ju inget vidare roligt att vara sängliggandes (Dock mår jag mycket bättre idag), när man vet vad som sprids runt i Sverige just nu.
Ja, just det, Svininfluensan.

Men jag har minsann ingen influensa!

Nope - jag lider av "efter-semestern-sjukan".
Vilket innebär att man får en immunkrossarbomb när man träffar massa snörvliga arbetskamrater på en och samma gång. Dessutom sitter och arbetar i en och samma lokal.

Dessutom mår jag ganska bra nu.
Tänker dock ha en lugn helg, så att man är pigg och kry tills nästa helg,Karl kommer hem.


Så, om det är någon, som känner sig manad, så kollar jag Mer än gärna lite film ikväll och käkar lite mumsigt Fredagsgodis.

Vi hörs.

Kram.
Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback