Mår som en Gud

Hur man nu kan definiera det befinnandet. Hur som helst, så var jag på en ny behandlning igår. Har fått reda på att behandlingen heter; Meta Medicinsk- behandlning. Den har, åter igen, gjort mirakel. Jag mår ännu bättre den här gången, och känner allmänt att en massa inre, men även fysiska, spänningar har lossnat. Speciellt denna gång, runt halsen. jag har gått och harklat mig hela morgonen. Men det känns väldigt bra. Mycket trivssamt! Det är dags nästa Onsdag igen, vilket jag ser fram emot. För det känns verkligen att det börjar hända saker och ting nu. På riktigt! Ikväll är det tänkt att det ska dansas Afrodans igen. Just nu är jag väldigt mör i kroppen, men det ska nog gå bra =) Det är ju så roligt! Ha det så gott! Snart helg! //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback