Nervös

Nu har det hänt en del på senaste tiden.
Jag har balnd annat fått mig ett (än sålänge), Sommarjobb på Hotel Skansen i Båstad, eller snarare Restaurang Sand.
Eftersom att det tillhör Skansen, så är det lättare att säga så...

Jag ska i alla fall sommarjobba där, vilket ska bli väldigt roligt. Jag tror, minst sagt, att jag kommer få lära mig en väldans massa nya saker.

Men det är egentligen inte tanken på ett helt nytt sommarjobb, som gör mig nervös.
Det är faktumet att Mamma kommer hit imorgon.

Jag har ju inte träffat någon i min kära familj sedan jag lämnade hemmet i mitten på December förra året.
Jösses.
Det är ju en positiv nervositet jag känner, men ändå. Det var, som sagt, ett bra tagsedan jag träffade mamma. Och det ska bli jätteroligt!
Vi ska bara se till att ha det riktigt härligt under tiden hon är här.

Sen så är det ju faktiskt så att jag snart kommer hem igen.
Det är också ganska så nervöst.
Man undrar hur allting kommer vara där hemma. Kommer det se ut som det alltid ha gjort?
Kommer alla vara som de alltid har varit? Se likadana ut? Ha samma livinställning?

What's new?!

Står tiden stilla där hemma, medans det rör sig i turbofart här uppe i Sälen?
- Minst sagt;  många tankar som virvlar rundor i huvudet.

En sak är säker i alla fall; och det är att jag kommer tycka att det är väldigt skönt att komma hem igen! =)

Just nu sitter jag med arbetskläderna på, och är i stort sätt redo att bege mig till jobbet.

Så, tills nästa gång vi hörs av...
Ha det riktigt bra!

XOXO
EmmaP.

Ps. Lever ni där hemma?!


Kommentarer
Postat av: Jungle

Jag lever Emma, och jag saknar dig enormt mycket. Dom ska ha fest i grevieparken igen vid påsk. Synd att du missar det :/ Men det kommer säkert ett par stycken i sommar med, eftersom det är oss ungdomar dom drar in mest pengar på :P

Förra festen så köpte Grevieparken sprit som dom trodde skulle räcka i två helger, men icke sa nicke :P



Ha det fett najs darling

Puss

Postat av: Mamsingen

Vi lever iaf=). men det vet du ju!!

Dessutom ses vi imorgon...moooohahahaha=)

Puss på dig gumman min. längtar!!!

2009-03-18 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback