Liseberg igår

Jag måste tyvärr meddela att; Det togs inte en endaste bild igår under hela Lisebergsvistelsen.
Detta, tack vare det åsk-oväder, som jag anser hade förstört både mobiltelefon och kamera.
- Vi var DYNGSURA!
Dock hade vi en helt underbar dag, i alla fall!
Vi kom hem med MASSOR av Godis, tack vare att mammas vän tog hem fyra stjärnvinster - Massor av choklad till oss!
Vilken vän, va!

Jag talar för alla oss karsellfantaster, som vi faktiskt har i familjen, då jag säger att Regn och åska stoppade Inte oss igår.
Tvärtom!
Humöret var ständigt på topp. Vi illskrek och släppte ut  alla våra, för tillfället, överflödiga känslor av både lycka och lite rädsla samt frustration. (tro det eller ej.)

Dagen till sin ära, så kommer gårdagen förbli ett mycket heligt minne!
Mycket underbar dag!
Tack så mycket, familjen!


Nu ska jag ut och härja lite. Det är ju ändå Fredag =)
Tills nästa gång...
XO
EmmaP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback