Emma- dagen - Grattis till mig!

Idag är det ännu en kvav, regnig Julidag. Dock med uppehåll, rent tillfälligtvis.
Dagen till ära, så ska jag köra till Tylösand och hälsa på Älskade Lina, och Fiesta med henne och brudarna natten lång.
Det ska bli mycket trevligt.

Ska bli spännande att köra en bit också, faktiskt - För det är ju faktiskt så att jag tagit mitt körkort, sedan sist jag bloggade.
Det har varit en hektisk sommar, kan man väll säga.
Men nu äntligen ska jag avnjuta 4 veckors värdefull, (inte minst behövlig), ledighet.
Underbart!

Jag har lite att fixa med nu, Men kan kort och gott dela med mig av;

Dagens mest uppskattade låt:


Dagens vardagslook:


Jag ska verkligen försöka att skärpa mig med bloggandet.
Jag återkommer antagliten imorgon med bilder från Fiesta Ikväll. =)
But untill then...

Ta Hand om er!
Nu ska jag fortsätta fira Emma- Dagen =D

Puss o Kram.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback