Videoblogg - På Jobbet.



fortsättningen...


Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

Åh så söt du är! Snart är det v8 och gissa vem som kommer då?! :D <3

Postat av: petson

Ja det var en grann lugg : )



Börjat supa mer ?

2009-01-21 @ 13:28:45
Postat av: Mamsingen=)

Sorry för smsetskratt

Nu har vi alla bänkat oss framför datorn för att se dina senaste inlägg. Det är bara popcornen som saknas så hade det blivit världens biokväll!!!....hehe.Vi ser redan fram emot nästa dramakväll!=)

Hmmm....din älskade bror tycker tydligen att du ska sluta dricka Ramlösaskratt Och jag säger drick mer för fan!!!!Ramlösa då alltså!!

Nåväl..vi saknar dig även om du bara saknar CARL....hihihi.

Puss på dig honungspuffen.

2009-01-22 @ 20:27:09
Postat av: karl

söt du är, jättefint inlägg=)

2009-01-25 @ 17:04:43
Postat av: Louise

jaa och jag vill ha med dig! vi får ta igen det när jag kommer o hälsar på dig ;) Puss snäckan min <3

2009-01-26 @ 16:31:41
URL: http://annalouiseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback