Helluu

Idag sitter jag hemma igen.
En väldigt lugn arbetsvecka, måste jag medge.
Idag så känner jag mig fortfarande smått illamående, men det är deffenitivt påväg åt rätt håll, vill jag lova.

Idag har jag varit jätteduktig. Städat gardroben (Tro mig, den blir väldigt lätt stökig, med tanke på att jag och ia dela på ett hänge-utrymme och vars två hyllplan.)
Det är kaotiskt, rent ut sagt.
Men jag har ju varit duktig och organiserat det hela nu, så man snabbare kan hitta det man söker.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på dock, tror att jag ska bege mig ner mot Tandådalen, gå och sola solarium, och hälsa på Lisa i Kafeshoppen. Det är inte så roligt att sitta där. Man har aldrig någonting att göra.
Men jag har hört rykten om att kafeshoppen ska läggas ner efter den här helgen. Såå... vi får väll se hur det blir med det.

Imorgon så kommer Karl hit. Väldigt sent - någongång runt 23-tiden.
Sen blir det till att åka skidor och så, skulle jag tro.

Nu ska jag ge mig ut på lite promenad, men vi hörs av snart igen.
Ha det riktigt bra!

XOXO
EmmaP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback