Trött, minsann o da'

Hejsan!

Nu var det ett tagsedan jag skrev sist.
Jag har ju, självklart,haft mycket att stå eftersom att det är Stockholmsveckan nu.
Vilket innebär både försäljningsrekord på Järnet, och långa arbetsdagar.
Men snart är sportloven över helt och hållet.
Det är sista veckan nu, sen kommer det lugna ner sig något.

Till helgen kommer både Gunnel och Lars- Åke, samt min underbara vän Josse.
Och jag vill träffa er alla, så vi måste höras av!!

För tillf'ället ligger jag och mumsar på smultronkarameller och pratar med min stackars magsjuka Älskling.

Imorgon är det Järnet, som gäller igen.
Sen så har vi, olyckligtvis öppnat Kaféshopen igen - och självklart ska jag sitta där på Både ´Lördag och Söndag.
Yippie (Med överdriven sarkasm i stämman).

Nää, nu ska jag faktiskt sätta igång en film, och bara ligga och päsa i sängen.
Oooh, så underbart-

Vi hörs snart igen =)

XOXO
EmmaP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback