Min Första Lediga Söndag.

Idag är det 8 veckorsedan jag lämnade lilla Grevie, och det är första Söndagen sedan jag kom upp hit, som jag är ledig.
Den ledigheten uppskattas, vill jag tala om.

På dagens schema, så ligger skidåkning.
Det är en ganska bra dag för det idag, får jag väll ändå påstå.
Snön öser ner, och det blåser ingenting. Magkänslan är god, så att säga.

Det enda jag inväntar nu egentligen, är att Lina ska höra av sig, för man vill ju inte åka helt själv.. (Jaa, jag vet - jag är lite löjlig med sånt).

För övrigt, så kollade jag på Melodifestivalen igår. Det var ju helt OK. RixFm har nog snappat åt sig en och annan ny radio-dänga vid det här laget - Inte minst Alcazars "Stay The Night".

En annan liten kul nyhet, som jag kan dela med mig av; Är att hemresan är bokad.
Jag kommer hem den 19 April - på kvällen. =)
Längtar jättemycket. Även fast det är riktigt kul att vara här uppe, så saknar man ändå familjen, och vännerna något grymt mycket.
Och inte att förglömma - Min fina Karl :D

Jag ska åka till Stockholm och hälsa på honom snart.
Det blir mest troligt någon gång i Mars. Det ser jag fram emot, minsann =)

Nähä-
Nu ska jag gå och hänga upp tvätten, som jag slängde in tidigt i morse.

Vi hörs sen.

XOXO
EmmaP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback