Jag saknar dig =(

Hej Karl!

Ville bara berätta för dig hur mycket jag saknar dig.
Det känns verkligen konstigt att vara ifrn dig på det här sättet, men samtidigt är det den absolut bästa prövningen som tänkas kan,

Just nu ligger jag hemma i min säng. Jag är ledig idag, nämligen.
Vet du vad jag gör då?
Jo, Jag funderar på vad vi ska hitta på när jag kommer till dig - Till Stockholm.
Jag funderar även på vad det är som gör varenda dag speciell - för mig.

Och då ska jag svara ärligt här och nu - Det är du, Karl.
Det är du som gör varje dag till något alldeles extra för mig.

Även fast du inte är här hos mig rent fysiskt, så finns du ändå med mig i mitt hjärta hela tiden. (Och som märks mycket på telefonräkningarna - även där.)

Jag vill att du ska veta vilket enormt stöd du är, och alltid har varit för mig. Det är så skönt att man bara kan vara sig själv med dig, och du i alla lägen får mig att känna mig som den mest speciella (i positiv bemärkelse), betydelsefulla personen du vet.

Och dessutom, Älskade Karl. Så vill jag att du ska veta att jag känner precis likadant för dig, Jag hoppas innerligt att du känner det.

Jag är så stolt över dig!
Du är verkligen stark som (mot)villigt tar dig igenom lumpen. Jag vet att du fixar det, för du är bäst- Det vet du!

Tiden går väldigt fort, som vi båda märker av.

Jag har kommit mer än halvvägs på min första (och absolut inte den sista) resa till fjällen.
Du har snart klarat av halva din värnplikt.

Vi är grymma!

Så, från det innersta av mitt hjärta; Jag Älskar Dig, Karl Olsson!

//Din Emma.




Kommentarer
Postat av: Jungle

Låter lite som det man ser på film Emmzan :)

Postat av: Karl

Jadu jag saknar dig med ju, åsså kommer du snart hem Yes

2009-02-22 @ 13:25:20
URL: http://www.k-olsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback