Freetime

Hej hej, Alla ni där hemma!

Vi har nu kommit halvvägs in i sportlovs-veckorna - vilket är en riktig Högsäsongs-period här uppe.
Men det är roligt när det händer så pass mycket, och kommer så mycket nytt folk.
Även fast jag inte träffat en enda jag känner, så har jag knytit nya kontaker =)

Men snart så kommer några kända ansikten hit, vilket jag ser fram emot vääldigt mycket.
Nästa Söndag kommer Josse, och Gunnel & Lars-Åke. - De kommer stanna hela vecka 10.
Yesssss.

Vecka 11 Åker jag till Stockholm över helgen, och ska ha en efterlängtad vistelse med Karl <3
Plus att jag väl kommer shoppa upp varenda krona på Kontot (funderar starkt på att lämna konokortet hemma på Gattar).
haha.
Neejdå. ;)
Men lite shopping måste jag ju få ta mig råd till, i alla fall...

Vecka 12 kommer Mamma hit, vilket ska bli GALET kul!!

Sen är det helt plötsligt inte så lång tid kvar - för att Söndag vecka 16 kommer jag ju hem igen =)
Wiie.

Just nu sitter jag och tre andra brudar och kollar på "Stolthet och Fördom".
Bra film. Djup, men bra!

Så.. tills nästa gång vi hörs av igen....
Ha det så bra!

XOXO
EmmaP


(Bilden togs visserligen förra veckan, men jag ser i princip likadan ut idag...)

Kommentarer
Postat av: Micke S

Tjena Emma .

Tja du ser dig helt lik ut , försökte skriva nåt innan men det gick inge vidare .

Hoppas du har det bra i snön och viktigast av allt har riktigt roligt , man ska ju inte bara arbeta eller hur .

När morsan kommer upp till dig får du ta ut henne på världens åktur , man kommer nog att prata om era bravader långt efter att ni kommit tillbaka till Skåne land ..



Ha det bra å sånt .



Mvh Micke

2009-02-19 @ 21:09:13
Postat av: Karl

Awe vad fin bild. du är jättefin ju=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback