Skön morgon

Idag kände jag verkligen ledigheten på riktigt. Sedan att jag vaknade med tuppen, det är bara av en ren gammal vana. Det kommer nog bli senare oc´h senare morgnar med tiden =) Besökte SVK imorse, för att slå in mina sista julklappar. (Tänkte också att det kunde vara kul att hänga lite med Jenny sådär på morgonkvisten). Sen blev det en smarrig frulle. När jag kom hem, blev det en till. Tog mig friheten att göra mig en Hallomsmoothie. Mycket gott, mättande, och uppiggande - inte minst - nyttigt! Snart kommer Gabbi hit. Så får vi väll se vad vi ska hitta på. Ikväll är det dags för Afrodans igen =) Jag bara ÄLSKAR dansen så grymt mycket! Imorgon är det dags för en ny behandling på Hillesgården, vilket jag också tycker vääädligt mycket om! Längtar efter det hela tiden! Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting, sen får vi se vart dagen bär av (förutom till träningen ikväll). Kram. //Emma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback