Kvalitetstid

Jag har nu på senare da'r (eller nej, egentligen alltid), konstaterat hur viktigt det är att ta sig tid för sina vänner. Jag spenderar väldigt mycket tid med mina - för de är så underbara! Igår had jag och Emelie en riktig heldag tillsammans. Först var vi på väla och skämde bort oss själva lite med julklappar till - ja, mycket riktigt - oss själva. Avnjöt en härlig lunch och en helmysig eftermiddag. Fyllt med gott snack, som vanligt =) Senare på kvällen stack vi och tränade. För att sedan dra oss på varsett håll för att hålla kväll och ladda inför helgen. Nu är helgen här, och den innehåller både julfest och fest med Emelie och Tony. Nice nice! (Plus att mamma ville dra med mig en sväng till väla imorgon för julklappsjakt). Den här dagen kommer spenderas åt att ladda upp ordentligt. Full rulle! //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback