Internet har legat nere-

Just därför har jag itne haft möjlighet att uppdatera. I morse for jag och mormor till Hillesgården. Det var årets sista behandling. Jag är så glad, för att Eva har verkligen hjälpt mig hur mycket som helst. - jag har aldrig mått så bra, som jag mår nu. Nu är jag soom en helt ny människa ( i positiv bemärkelse), och kan nu börja leva på riktigt. Underbart! Tack Eva! Inom loppet av en och en halv timme, kommer Emelie, Tony, Nathalia ovh Edvin hit. Vi ska ha julmys, och baka julgodis - sen är tanken att vi ska bege oss ner till stan. Det är ju så roligt att dansa. Jag känner på mig att det kommer bli en jättetrevlig kväll. Julafton närmar sig med stormsteg, och jag kan inte nog för många gånger bekräfta hur skönt det är att vara hemma nu. borta bra, men Hemma Absolut bäst! Hoppas att ni alla har det bra där ute i minusgraderna. //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback