God Jul, Emma önskar... Emma

Kommer ni ihåg allt tjat från Sälensäsongen 08/09 om ett ASGRYMT klädmärke, som heter "Somewear". Jag fick i vilket fall aldrig köpt någon tröja i fjällen. Till min fasa, så upptäckte jag att Somewear endast säljs i Sälen, eller alternativt, dess ursprungliga hemstad; Uddevalla. -Det är ju itne så att man råkar ha vägarna förbi där, direkt. Sedan hände det mest fantastiska; Jag var ute och spatserade i Ängelholm City, och hamnade inne på en av mina favoritbutiker i stan; nämligen "Break". Där inne såg jag då min underbara top från Somewear, hängandes bland en del andra läckerheter. Det var som om mitt hjärta tog en extra volt! Jag blev så glad, men kom sedan på att månadslönen ännu inte gått in på kontot. Jag tog mitt förnuft till fånga, och lovade mig själv att, om denna uppenbarelse fortfarande finns kvar om 2 veckor, så ger jag den till mig själv i julklapp. Igår var det två vekor senare. Och där hängde den. 299 kronor fattigare, så gick jag därifrån med ett brett leende på läpparna och insåg att jag nu kunde kryssa för ännu en punkt från min "att göra innan jag dör"- lista. God Jul Emma, önskar Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback