Fredag - Under dagens lopp

Idag är det en ytterliggare underbar dag. Vaknade i morse och mådde som en prinsessa. Helt fantastiskt! TACk, Metamedicinsk behandling!! =) Idag ligger följande på schemat, fixa present till födelsedagsfirarna ikväll. Det ska bli riktigt trevligt med lite miljöombyte, och åka till Laholm sen. Anledningen är att Nathalia och hennes sambo Edvin, fyller (rätta mig om jag har fel), 26 år. Så dagen till sin ära, ser väldigt lugn ut idag. Kommer mest troligt ägna förmiddagen åt att virka, eller eventuellt läsa lite bok. Vi hörs av senare! Jag har lyckats få med mig en fulladdad kamera idag, så att jag förhoppningsvis tänker på att ta lite bilder ikväll. Kram. //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback