I Jakt på den perfekta...

Under det senaste åren har jag tillbringat väldigt mycket tid (då jag har varit i stan), åt att försöka hitta mig den perfekta parfymen för mig.

Den får inte vara för intensiv i doft, heller inte för "snäll".
Träigheten får inte ta överhand - Samtidigt vill man inte gå runt och dofta lika sött som ett Hubba- Bubba tuggummi.
Ovanpå allt det här, så vill man heller inte att priset ska skjuta iväg - allt för mycket.

Som ni förstår, så har det inte varit särskilt lätt.
Det har tagit väldigt många stadsbesök - och alltid med förvirrande Fyra nya dofter (två på vardera handled), med mig hem varje gång.

Men, så förra veckan, hände det otänkbara.
Jag hittade min perfekta doft! Den som jag känner mig riktigt bekväm och läcker i.


Nämligen Armani Code.


Så vid nästa löning, (eller alternativt en ask på önskelistan, eftersom att jag snart fyller 20), så kommer den här bli min!
Jajjemen!


Kommentarer
Postat av: Jungle

Jag fattar ingenting, en doft du känner dig bekväm i? Hur känner man sig bekväm i en doft? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback